Göçebe de film oluyor....!!! Loginu11

Join the forum, it's quick and easy

Göçebe de film oluyor....!!! Loginu11

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Göçebe de film oluyor....!!!

:: Genel :: Haberler

Aşağa gitmek

Göçebe de film oluyor....!!! Empty Göçebe de film oluyor....!!!

Mesaj tarafından Elly C.tesi Ara. 18, 2010 8:59 pm

Bu başlığı nereye açacağımı bilemedim.. ama sevgili yazarımızın yazdığı bu kitaba gereken değeri göstermedik <!-- s:( -->:(<!-- s:( --> Bunu serbest bölgede açamazdım heralde...

Stephenie Meyer'ın resmi sitesinde belirttiğine göre "Göçebe" yani, "The Host" da film oluyormuş... Ne kadar şanslı bir kadın... yazdığı az ve öz sayıdaki kitaplar film oluyor!! Acaba hollywood senaryo sıkıntısında falan mı? her neyse habere dönelim <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]

Hey guys, great news! The Host is on its way to the big screen:

Variety.com: "Twilight's Meyer..."

I'm so excited to be working with Nick Weschler, and Steve and Paula Mae Schwartz to bring The Host to a visual format. They've all been a dream to work with, so lovely and collaborative, and I feel like we're in a really good place to make a great movie together. And then to have Andrew Niccol writing and directing? Truly awesome. If you've never seen Gattaca, go watch it now. One of my favorite movies of all time. It's such a great example of character driven science fiction, which is ideal for The Host, no? I'm having an absolute blast imagining different dream casts, which I would post if people didn't take my silly blogs so seriously these days. I'm looking forward to seeing the cast lists you come up with in the fansite forums, and if any of them match mine.

So, very exciting. Yay Host!

XO
Steph

diye yazıyordu sitesinde. size harfi harifine çevirmeden anlatayım...

Merhaba arkadaşlar, süper haberlerim var. "göçebe" beyaz perdede <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->

bla bla bla..... heyecanlıyım.. güzel değil mi? filan filan...

yani sonuçta FİLM OLUYOR!!!

çok heyecanlıyım, yaşasın göçebe..

öpücükler, sarılmalar (XO)

diye bitirmiş <!-- s:) -->:)<!-- s:) -->
Elly
Elly
Admin
Admin

Mesaj Sayısı : 2986
Puan : 7047
Kayıt tarihi : 15/12/10
Yaş : 34